tisdag 11 januari 2011

Vägval

Ibland måste man välja det ena eller det andra....... Det är inte min favoritsysselsättning! Helst av allt skulle jag vilja hålla på med allt, vara snäll mot alla och inte varken sätta nån på pottkanten eller göra någon besviken.

Det är lite konstigt - Jag har full förståelse för att andra väljer bort saker men får världens ågren när jag själv måste göra det.
Snart måste jag välja att engagera mig i någon av de båda föreningar jag har uppdrag i. Jag tänker naturligtvis inte gå ur någon av dem men jag vill inte ha styrelseuppdrag i båda. Kan man inte göra ett bra jobb så skall man kliva av.

Jag är normalt en viljestark och bestämd person men när risken finns att såra andra blir jag en riktig wimp. Jag har aldrig förstått varför men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar