lördag 9 april 2011

Tålamodet prövas.....

Jag har aldrig varit en tålmodig människa! Jag gillar att göra saker direkt, sen är det gjort! Nu ör det knappt fyra dar kvar tills jag skall åka till Karolinska för att ta de där proven och tiden går alldeles för sakta. Jag vill ha dem gjorda!
När jag ligger hemma byggs det bara en jäkla massa hjärnspöken och det gillar jag inte! Nu snöar jag på hur det skall funka att fasta och ta sig till Stockholm, all väntetid som kommer att bli. Hur skall jag orka det? Jag pallar inte sitta uppe mer än max ett par timmar i sträck? Jaja de har väl sängar på Karolinska man kan få vila i hoppas jag. Jag tror jag skall bli en halvjobbig patient och ringa upp och kolla på måndag. Jag gillar inte mig själv när jag är så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar