lördag 7 april 2012

Gnälldags.....

Det är tur att man kan gnälla här - där det är alldeles frivilligt att läsa:-)
Jag har i några veckor haft domnade fingrar. Lillfingret och ringfingret på högerhanden och pek- och långfingret på vänsterhanden. Högern är inget större problem med men i förar veckan fick jag nog av högerhanden och gick till samma sjukgymnast som fixade mitt diskbråck för ett tag sen. Hon tror att jag har ett nytt bråck - fast denna gång i halsryggen. Men jag undrar jag. Jag har hittat ett ställe på axeln som gör ont och när jag klämmer lite så börjar handen surra. Jag har lovat sjukgymnasten att gå till distriktsläkaren för att kolla om det är ett diskbråck så jag får ringa på tisdag. Under tiden har jag fått låna en TENS-apparat som jag slarvar jättemycket med........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar