tisdag 29 maj 2012

lång tid och mycket som hänt....

Jag har nästan glömt bort att skriva här. Det har hänt så mycket den senaste månaden - mestadels väldigt bra saker!
Vi har packat upp ännu fler kartonger! Mitt sovrum är riktigt trevligt nu. Vi har också målat över Rustatapeten med mörk, matt vinröd färg. Riktigt snyggt!
Jag har varit i väg på ett Knäckekriget i nio dagar och inte bara umgåtts med en massa häftiga människor - jag har också fått umgås jättemycket med Svante!
Jag har trappa ner kortisonet med ytterligare 2,5 mg och har just nu djävulskt ont och vill bara sova!
Idag har jag varit i Burgsvik och köpt en traktorgräsklippare
Jag jobbar 75 % och skall snart gå upp till 100% (hoppas jag) annars skall jag anmälas på arbetsförmedlingen!!!
Jag har gjort en magnetröntgen för första gången i mitt liv (hoppas jag aldrig mer behöver gör det igen)

Vårt eget lilla änge


Svante växer så det knakar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar