torsdag 23 januari 2014

Sista provsvaret

I går fick jag sista provsvaret! Jag bär INTE på "bröstcancergenen". Skönt för mig eftersom risken för återfall minskar rejält och skönt för sonen eftersom jag inte har givit den genen vidare. Det räcker med all jävla tarmcancer vi har i släkten. Men en sån gen har man inte hittat än. Men om det är genetiskt så har vi den med all säkerhet. Men eftersom tarmcancer är en enklare form så hoppas jag att sonen och hans efterkommande är observanta på symptomen. Jag får väl tjata in kunskapen så länge jag finns kvar! Och det skall bli ett bra tag till förhoppningsvis.
Ikväll skall jag sova med en sömnregistreringsapparatur. Fan vet om jag kommer att sova något överhuvudtaget. Apparaten med luftslang i näsan och band spända kring kroppen verkar ha potential att vara sömnstörande i sig....... to be continued

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar