måndag 21 april 2014

Ännu ett liv....

Jag blev påmind om hur länge sedan det var som jag skrev något här och det kunde jag ju bara hålla med om....
Mycket jobb, mycket runt omkring men som tur är - inte mycket sjukdomar! Värken, som var borta i några månader har kommit tillbaka men den känns hanterbar med hjälp av medicin. Men jag får ju tänka mig för ibland. Plantera skog i några timmar var kanske inte det smartaste jag gjort. Men till skillnad från för ett halvår sen så är jag inte helt utslagen. Träningsvärk, ja kanske lite mer än vanligt men livet funkar!
Och i september blir jag farmor igen! Det finns inga ultraljudbilder denna gång men repporten från senaste undersökning var att det är en vilde där inne. Det är kanske därför mamman mår så jäkla dåligt! Den blivande storebrodern klappar om sin mamma och säger: "Mamma dålig. Vi tar det lugnt!"
I går natt sov han över här och han pratade oupphörligt! Problemet är väl att allt inte går att förstå så lätt :-)
Svante på väg till hagen för att hämta shettisen Robin och få sig en ridtur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar