lördag 13 augusti 2011

Medeltidsvecka..............

Nu är det ett dygn kvar på årets Medeltidsvecka. Eller ett och ett halvt för min del (om man skall vara petig). Medeltidsveckan har förändrats ganska radikalt de senaste åren för min del. Från 200 % heltidsarbete på Medeltidsveckan till 75% i Styringlägret. Räknar man med det administrativa arbetet innan (och troligen efter) så blir det kanske lite mer men det har varit så jäkla roligt!! Det har varit lite annorlunda - jag skulle kunna tänka mig att många av de "gamla vanliga" har nog saknat alla Pennsicfararna men för min del har jag lärt känna ännu fler jättetrevliga människor - somliga SCA-iter, andra inte. Det har varit avslappnat och väldigt vänligt! Vänligt är trevligt!! Jag har fått många synpunkter på förändringar och förbättringar och jobbar på att  förbereda en grupp inför nästa års läger som förhoppningsvis blir grandiost:-)
Det mal många tankar i skallen just nu och jag tror att jag kan knyta ihop denna säck och vara hyfsat nöjd med mitt arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar