onsdag 3 augusti 2011

Mycket jobb blir det ibland

Nu är det en knapp dag kvar innan medeltidslägret börjar. Eller i alla fall byggandet av det. Jag har suttit med pappersarbete i flera veckor men nu tror jag jag är färdig om jag inte glömt något (vilket jag säkert har gjort)! Men det är ett ganska kul jobb och framförallt har jag kunnat göra det ifrån min soffhörna! Enda problemet är sömnen. Varannan natt sover jag tre timmar och varannan natt lite mer (har jag tur så blir det åtta). Det är lite slitigt:-( Men det är så svårt att komma i säng. Jag är oftast fruktansvärt trött vi 6-7-tiden på kvällen men då kan man ju inte sova. Skulle jag somna då så vaknar jag efter en timme sen somnar jag inte alls den natten. Och vad tjänar man på det? Inte något!
Sen har jag en förlamande magkatarr! I början trodde jag att jag fick en hjärtinfarkt eftersom jag fick en läskig värk upp i halsen och i hela bröstet. Det känns som om jag får ett brännande hål rakt igenom bröstkorgen. Högst obehagligt! Men med en massa magmedicin brukar det gå över. Och det hänger helt klart ihop med att jag äter kortison. Jag har aldrig fått det när jag inte äter kortison.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar