måndag 13 februari 2012

Farmor.....

Idag, den 13 februari, klocka 8,54 blev jag farmor till en liten pojke. Han vägde 4275 g och var 54 cm lång. Allt gick på räls och alla mår i skrivande stund bra.
Vilka känslor det väcker! Jag har varit nära att spricka ett par timmar nu då föräldrarna själva skulle få skriva nyheten först på FB så jag har ringt runt till den närmaste släkten och berättar. Mäklaren ringde för att berätta om hur det går med husförsäljningen och han fick visst också veta den :-)
Det finns helt enkelt saker som är för stora för att hålla inom sig!
Jag hoppas att jag kan få åka ner på BB och se min sonson under dagen. Genom en glasruta dock ppå grund av dessa multiresistenta bakterier som finns. Men det gör absolut ingenting! Det viktiga är att han är frisk. Jag lär nog få umgås med honom så jag klarar mig.
Men jag längtar!!
Han lär ha fått Ackes örsnibbar och rynka i pannan!

Och här kom då äntligen första bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar