söndag 19 februari 2012

Ögonkontakt

Idag fyller jag 54 år. Dagen har spenderats dels med att planera ett broderievent i slutet av mars och sen åkte jag ut till Eskelhem. Där åt vi Tacos och wienersemlor och jag fick tillfälle att umgås med sonsonen. Jag har bytt blöjor för första gången på en herrans massa år! Men det är ju inget man glömmer:-) Sen tog jag honom när Ellen duschade och Acke tände pannan. Vi satt där (se ovan) och han sov så gott i min famn. Sen öppnade han ögonen och bara tittade. Först for ögonen överallt sen stannade de i mina! Länge! Jag har lärt mig att bebisar inte kan se så bra men en vän påstår att de ser skarpt på 20 centimeters avstånd. Då har han sett mig! Jag har i alla fall berättat vem jag är och att han kommer att få dras med mig - länge, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar