söndag 10 november 2013

Nedräkning

Nu är det bara några dagar kvar till bröstoperationen- På onsdag morgon skall jag till Karolinska för att få radioaktivt spårämne insprutat i bröstet. Upp till fastlandet men halv sju-båten på morgonen, vara på Karolinska kl tre och hem igen fem över nio. Sen direkt till lasarettet och klockan nio på torsdagsmorgonen är det operation. Jag börja bli som inför ett läskigt tandläkarbesök - jag blir så jäkla sömnig! Istället för att stirra upp mig och yra omkring vill jag bara sova. Märkligt!

I kväll har vi i alla fall varit på farsdagsmiddag med hela svärdotterns familj och Svante var också med. Inte en lugn stund och det är smickrande (om än lite jobbigt) att han alltid vill hänga med mig.... Men han satt still och åt i 10 minuter så ja hann få i mig middagen i alla fall. Efterrätten blev det lite si och så med :-) Men han är så fin så det är ok i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar