torsdag 21 november 2013

Tömning

I dag skall jag åka in till lasarettet och tömma vätskan som har samlats i såret. Det skvalpar och spänner hela tiden. Det börjar bli svårt att skriva på datorn för högerarmen står ut på grund av bulan under armen. Men det blir förhoppningsvis bättre efteråt.
Annars funkar det fortfarande bra. Ingen smärta att prata om och det lilla som känns kommer nog från att det spänner av vätskan.

Några timmar senare är jag 4 dl vätska fattigare och av någon anledning helt slut. Jag vill inte riktigt erkänna att det här tar på mig men jag blir väldigt fort trött. Det ger sig säkert så småningom men det är halvjobbigt med trötthet och klimakterievallningar. jag tror att jag har feber hela tiden men det har jag inte. Gå och lägga sig verkar vara det enda vettiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar