onsdag 27 november 2013

Ögoninflammation och pannakakor

Just nu sover jag mycket..... jag antar att kroppen behöver det för att läka. Jag mår fortfarande förvånansvärt bra två veckor efter operationen. Nu är det fem dar kvar tills jag skall tillbaka och få veta fortsättningen på resan. Då skall jag få besked om vad de faktiskt hittade i bröstet och vilken behandling som passar just mig. Men jag är inte orolig och det förvånar mig lite. Jag trodde att jag skulle vara nervös men, nej.
Under tiden bakar jag pannkakor till sonens familj och umgås med Svante som har fått ögoninflammation och superförkylningen. Stackars lilla skitunge. Men han är så söt. Igår var mormor Annelie barnvakt hela dagen och jag åkte dit och fikade på eftermidddagen. Då fick jag både berättelser och sång till livs. Problemet är väl bara att han bara kan typ tre ord..... Men sjunka och prata kan han även om jag får gissa vad det handlar om :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar